dinsdag 5 maart 2013

DRUK DRUK DRUK



STRESS

Lieve meiden,
mijn weekend echt heel erg leuk ! Bij de voorstelling van zaterdag waren er bijna alleen maar vrouwen van 40 tot 50+ hahaha ! Er waren bijna geen mannen, zoals verwacht. Om precies te zijn waren er maar twee ! De show vond ik echt leuk gedaan. Hoewel ik niet alle nummers kende zong ik samen met alle anderen uit volle borst mee. Gelukkig waren de lyrics namelijk heel groot op een scherm te zien haha. De rest vond het ook allemaal heel erg leuk :) Wat ik echt super van de artiesten vind, is dat ze na afloop nog even op een tafeltje in de foyer gingen staan om een laatste liedje met ons te zingen ! Ik heb echt heel hard gelachen die avond :) !
Zondag was natuurlijk het Open Podium ! Het was de hele dag zooo gezellig met iedereen van de hiphop. Gelukkig ging de opvoering ook veel beter dan alle repetities bij elkaar haha ! Toen ik klaar was stonden veel vrienden op me te wachten, want ze hadden ook allemaal in de zaal gezeten. Ik vond het zo lief !
Daarna ging ik meteen door naar m'n tantes verjaardag, en daar was het ook hartstikke leuk !

Nu een nieuwe week is aangebroken, begint die proefwerkweek ook steeds dichterbij te komen ! Laure en ik hebben het zo druk, we hebben nauwelijks meer tijd voor onze blog ! Echt heel zonde :( Maar we doen ons best !! 

hahaha, okee nog NET niet zo

Kusjes,
Cheyenne <3.  

1 opmerking:

  1. wij vonden het ook super leuk om te kijken schatje <3
    dikke kus,
    miek ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je mening achter :)