dinsdag 5 maart 2013

WAAAAAUUUUUUW


SHOES MADE IN HEAVEN

Lieve meiden,
Ik heb echt heel leuke schoenen gezien ! Kennen jullie misschien het merk 'The Hundreds' en hun online shop ? Ik weet dat het eigenlijk voor mannen/jongens bedoeld is, maar dat maakt me echt niets uit hahaha ! Als ik iets leuk vind, maakt dat geen verschil voor mij :)
Het stomme is dat dit merk vanuit Amerika verzonden moet worden, dus extra-driedubbeldikke verzendkosten ! Maar goed, je wilt het of niet, zeg ik dan maar...
Dit zijn de schoenen :

I'm in love <3
Ze zijn gemaakt van canvas en omdat ze een New Release zijn, zijn ze ook nog niet binnen bij de Nederlandse verkoopsites van The Hundreds. Jammer hè :(
Ik vind het model echt heel leuk, lekker hoog, want ik heb al teveel lage modellen. De kleur is niet echt veelzeggend, maar wel makkelijk te combineren met allerlei outfits ! Het materiaal, canvas dus, vind ik er ook super uit zien. Dit model heet 'Johnson Mid'. Er is een ander model, 'Johnson Low', die heel erg op deze lijkt, maar dan met een lekker kleurtje, dit is ook wat meer voor de zomer. Voor degenen die dat liever hebben :

mooi kleurtje !
Deze schoen is natuurlijk ook heel erg leuk ! De blauwe kleur kan goed met spijkerbroeken ofcourse, maar het is toch moeilijker te combineren vind ik zelf. Omgerekend van dollar naar euro is :
- schoen 1 = 48.76 ,-
- schoen 2 = 44.19 ,-
Verzendkosten zijn 24.44 ,-
Dan kom je dus uit op 70 ,- of 75 ,-
Hopelijk heb je het ervoor over als je ze graag wilt ! Ik kan je wel vertellen dat veel skaterschoenen ongeveer van dezelfde prijs zijn als je ze gewoon in de winkel koopt. Dus lekker doen haha !
Hopelijk heb ik ze snel aan m'n voetjes, maar er staan nog wat andere dingetjes op het spaar-lijstje ;)
Wat vinden jullie van de schoenen ?

Kusjes, Cheyenne <3.  
          

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je mening achter :)