donderdag 28 februari 2013

NOG 1 DAGJE



ZUUUUCHT


Lieve meiden,
Ik heb echt zoooo'n zin in het weekend ! Dit is pas de eerste week na de voorjaarsvakantie voor ons, maar ik ben nu alweer toe aan vakantie haha ! Ik denk dat ik heeeeel lang ga uitslapen zaterdag :D
Ik moet eerst morgen uit school nog werken (ik ben administratief medewerkster bij m'n tante hahaha), maar dit weekend wordt echt zo leuk ! Zaterdag ga ik met mama, oma, tante en nichtje naar een voorstelling in Borne, 'Vuile huichelaar'. Het moet echt heel leuk zijn, volgens de recensies. De show wordt gegeven door twee vrouwen, die mannen totaal afkraken hahaha ! Waarschijnlijk zitten we daar met alleen vrouwen in de zaal dus haha !
Zondag heb ik Open Podium in Deventer ! Ik zit op hiphop, dus met onze dansgroep gaan we daar optreden, echt suuuperleuk :D ! Daarna meteen door naar de verjaardag van m'n tante, allemaal hartstikke gezellig en druk dus !
*Zucht*, ik kan niet wachten tot het weekend ....
Gaan jullie ook nog leuke dingen doen dit weekend ?

Kusjes, Cheyenne <3.

ook fijn weekend van mevrouw chimpansee :)
       

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je mening achter :)