zondag 31 maart 2013

Fake it, till you make it


LET’S BE FAKE, LET’S BE PRETTY



Volgende week zaterdag viert onze vriendin Eljah haar zestiende verjaardag. We hebben er ongelofelijk veel zin in, niet alleen omdat feestjes bij Eljah altijd heel leuk zijn, maar het thema is FAKE.

We gaan dus helemaal los met de make-up, nepwimpers, vreselijke kleding en nog meer. Ondertussen heb ik al een lijstje gemaakt van dingen die ik nodig heb:



©  Enorme nepwimpers, het liefst met een kleurtje of een patroontje waardoor ik geen oogschaduw meer nodig heb

©  Nepnagels, panterprint, neon roze, neon geel, zebra?

©  Een pruik, lelijke extensions, een dooie cavia of iets anders voor in mijn haar

©  Te donkere foundation, aangezien mijn huid licht geeft zal dat niet heel moeilijk zijn, zelfs nummer 01 is meestal oranje op mijn hoofd.

©  Een heel fout shirtje.



Alles moet natuurlijk wel een beetje binnen proporties en binnen mijn budget blijven. Ik zal niet als een stoephoer gaan met een enorme push-up beha aan haha.



Mijn vriendje gaat twee vriendinnen en mij opmaken, verheug je maar vast op de foto’s!

Liefs, Laure <3



5 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd naar de foto's! Veel plezier alvast :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha ja ik ben zelf ook benieuwd hoe we eruit gaan zien ! Eigenlijk zou ik kleurlezen willen kopen, maar dat is zooo duur :O
      xxxx chey

      Verwijderen
    2. Haha goed plan! Owh, dat is een beetje jammer indd. Hoe duur zijn kleurlenzen dan?

      xx

      Verwijderen
  2. heeeeeeey

    chey
    met zenna leuke blog!!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heeey lieverd ! Dankjewel :D
      je kunt onze blog ook volgen als je wilt ;)
      dikke kus, Chey

      Verwijderen

Laat hier je mening achter :)