zondag 31 maart 2013

GRAFFITI

ADD A LITTLE COLOUR, DEAR

Lieve meiden,
na heel lange tijd weer een update. Sorry dat het zo lang geduurd heeft !
Nu de proefwerkweek voorbij is, is het weer tijd voor een nieuw project :D

Mijn vader en zijn vriendin hebben een nieuw huis gekocht ! Echt superleuk en het brengt ook iets heel erg leuks voor mijn broertje, Chazz, en mij mee ! Wij mogen namelijk ....

DADADADADADAM ...

de muur op zolder met graffiti bespuiten :D ! Gaaf hè, OMG !
Chazz en ik gaan op zolder slapen en omdat wij allebei van graffiti houden mogen we een muur helemaal bewerken zoals wij het willen. Om te oefenen mogen we op de keukenmuur ook al lekker los gaan haha ! Ik heb met stift al wat dingetjes gemaakt maar dit weekend ga ik verfspuitbussen gebruiken.
De muur in de keuken gaat er donderdag al uit, dus ik moet snel zijn. Maar ik ben zo ontzettend dom geweest ! Ik had er helemaal niet aan gedacht dat de meeste winkels dicht zijn met Pasen, hoe kan ik dat nou vergeten ?! Ik had namelijk de verfspuitbussen voor het oefenen bij de Action willen kopen, lekker goedkoop. Maar ja, Action is natuurlijk weer een van die winkels die niet open zijn. Pfffff .....
Ik dacht dus dat m'n hele plan in de soep was gelopen, maar gelukkig is de Karwei  hier wel open morgen :D ! JEEEEJ !

Op de keukenmuur had ik dingen uitgeprobeerd met lekker veel kleur, want I love colour !
Hier is 1 foto, want de rest van de ontwerpen waren te lelijk om hierop te zetten hahaha.

golvende haren hahaha
Ik vond het zelf wel een leuk probeerseltje, en om het dan op zolder gedetailleerder en mooier te doen, maar Chazz vond dat niet zo'n goed idee. Dat is natuurlijk ook moeilijk, we moeten het compleet eens zijn over het ontwerp, want je zult er vaak tegen aan moeten kijken hahaha.
Toen we gisteren met de familie een dagje in Amsterdam waren, zagen we natuurlijk OVERAL graffiti ! We hebben best wat inspiratie opgedaan, dus morgen gaan we weer wat uitproberen :D Ik heb er heel veel zin en morgen post ik de foto's van het resultaat !
Kijk er maar naar uit hahaha ;)

Hebben jullie misschien ook nog ideetjes voor mijn broertje en mij ? Zouden jullie het ook lekker kleurrijk houden of toch rustig ?

Kusjes, Cheyenne <3.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je mening achter :)