woensdag 20 februari 2013

NEW DISCOVERY !



PULL&BEAR


Lieve meiden,
Ik heb een abonnement op de Fashionista (superleuk blad!) en soms staan daarin artikelen van het merk 'Pull&Bear'. Het viel me altijd wel op dat de prijzen van dit merk best meevallen, aangezien ik een echte budget-koopster ben. 


like !



Ze hebben vooral veel kleding van luchtige stoffen en voor de rest ook veel printjes. Echte zomerkleding eigenlijk. Ik zou hun stijl omschrijven als stoer, anders dan waar iedereen al mee loopt. Misschien dat je nog wat meer lef nodig hebt om hun kleding aan te trekken, maar dat komt vast goed. Ik ben ervan overtuigd dat kleding goed staat, als je het met zelfvertrouwen draagt. Het leven is te kort om altijd maar binnen de lijntjes te blijven kleuren. Niet vergeten, the world is our playground ;)


De prijzen zijn te vergelijken met die van de H&M, budgetproof dus :D Wat beter is aan de Pull&Bear, is dat je er niet iedereen mee ziet lopen. Ik vind het persoonlijk leuker als ik niet met dertien-in-een-dozijn-kleding loop haha !
Had ik Pull&Bear maar om de hoek, maar nee, er zijn maar twee vestigingen in Nederland, en jammer genoeg zijn die NIET om de hoek:
-Tilburg: Heuvel 32, 013 532 3790
-Den Haag: Spuistraat 13, 070 310 0080

Gelukkig hebben ze ook een heeeeeele leuke online shop:
www.pullandbear.com 
Ik weet zeker dat er binnenkort iets van Pull&Bear in mijn kledingkast komt te hangen, maar ik ben ook benieuwd naar jullie mening!
Kusjes, Cheyenne <3.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk artikel Cheyenne! De kleding van de Pull&Bear is echt heilig haha. Echt leuk dat jullie een blog zijn begonnen!

    Kusjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Awh heel erg bedankt Lisa !! Hahaha ja inderdaad,ongelooflijk dat ik Pull&Bear nog niet kende !
      Kusjes, Cheyenne <3.

      Verwijderen

Laat hier je mening achter :)